Klantenservice

Bestellen


Indien je via de webshop bij ons bestelt, ontvang je automatisch op hetzelfde moment een email ter bevestiging van de bestelling. In deze email wordt aangegeven welk(e) product(en) je hebt besteld, wat de prijs is die je hebt betaald, wat de betaalmethode is geweest die je hebt gekozen en welke verzendmethode je hebt gekozen. Tevens wordt het afleveradres vermeld, kijk hier goed naar om te zien of het klopt. Mocht je de email niet ontvangen hebben, kijk dan ook even in je spam box. Het is mogelijk dat de bevestiging daar is terecht gekomen.

Levertijden


Wij hanteren een levertijd van 1-3 werkdagen. Dat houdt in dat de bestelling die op vrijdagavond of in het weekend binnenkomt, wordt uitgeleverd op de dinsdag na het weekend. De normale levertijd zal in de praktijk vaak sneller zijn, afhankelijk van het bestelmoment. Zo worden op werkdagen alle bestellingen die voor 15.30 uur gedaan worden, nog dezelfde dag bij de transporteur aangeboden. Deze bestellingen worden de volgende dag aangeboden door Post NL. Van iedere bestelling ontvang je van ons nog een track & trace nummer, zodat je de bestelling zelf kunt volgen. Bij vragen over je bestelling en de levering kun je ons bellen gedurende kantooruren. Wij zijn geopend van 08.30 uur tot 17.00 uur. Je mag ons ook een email sturen; info@oosterumleder.nl

Betalen


Voor het betalen van jouw bestelling kun je gebruik maken van de gebruikelijke betaalsystemen. Ideal, Credit cards, Paypal etc. Op de pagina waar je de betaling moet voldoen kun je de keuze aangeven en wordt je automatisch naar jouw voorkeurs methode doorgeleid. Wij kennen nog geen betalingsmethoden achteraf. 

Annuleren


Als de bestelling nog niet verstuurd is en je hebt nog geen track & trace nummer van ons ontvangen, kun je de bestelling annuleren door ons een email te sturen met opgave van het bestelnummer; info@oosterumleder.nl
Indien de bestelling al onderweg is of je hebt het product al in huis, kun je gebruik maken van de normale mogelijkheden voor het retourneren van de bestelde producten. ( zie hieronder)

Retourneren


Binnen 14 dagen kun je het bestelde product met het herroepingsformulier aan ons retourneren. De aanschafkosten van het product zullen dan binnen 14 dagen aan je worden overgemaakt. 

Garantie


Op al onze producten is een wettelijke garantie van toepassing. Mocht je een defect ontdekken aan één van onze producten, neem dan contact op met de klantenservice. Zij zullen met jou de mogelijkheden voor vervanging, herstel of terugbetaling doornemen.

Disclaimer


Leer is een natuurlijk product. Als zodanig is het mogelijk dat het leer tekenen vertoont van het leven in de natuur. Dit kunnen kleine krassen of beschadigingen zijn, uiteraard proberen wij zo goed mogelijk te selecteren, maar wij kunnen deze kenmerken niet uitsluiten. Zij zijn dan ook geen reden voor vervanging of compensatie.

Winkels


De producten van Vedgla zijn via verschillende websites te koop. Tevens kunt u de producten kopen in onze showroom in Raamsdonksveer. Een distributie via een netwerk van winkels staat gepland voor de toekomst.

Contact


Je kunt ons met al je vragen contacteren. Wij zijn geopend van 08.30 uur tot 17.00 uur. Na kantoortijd kun je ons ook een email sturen; info@oosterumleder.nl Het is ons streven om alle emails binnen 24 uur te beantwoorden. Je kunt ook onze showroom bezoeken in Raamsdonksveer. Het adres hiervoor is:
  • Van Oosterum Leder BV
  • Bliek 20 
  • 4941 SG Raamsdonksveer
  • 0162-522580

Frequently Asked Questions

  • Onderhoud
  • Personaliseren

Contact formulier